DOPRAVA

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ČR

Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky.

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 11 hod.), nebo nejpozději následující pracovní den.

Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.

ČESKÁ POŠTA – DO RUKY

Při objednávce nad 1100 Kč neplatíte poštovné ( do celkové váhy 2 kg ), které jinak činí 75 Kč.Poštovné není požadováno v případě,že výrobek je označen termínem DOPRAVA ZDARMA.

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

ČESKÁ POŠTA – NA POŠTU

Při objednávce nad 1100 Kč neplatíte poštovné, které jinak činí 69 Kč při podmínce váhy do 2 kg. 

Česká pošta doručí vaši zásilku již následující pracovní den na jednu z 2600 pošt po celé ČR, která tuto službu poskytuje a kterou si sami můžete v košíku zvolit zadáním města, či PSČ. Zobrazí se seznam pošt, ze kterého lze vybrat tu, na kterou chcete zásilku doručit. Kliknutím na „VYBRAT“ se vám pod seznamem pošt zobrazí detailní informace o vybrané poště. Zvolením „POTVRDIT“ se adresa pošty uloží do košíku. Pokud je tato služba pro vaše PSČ nedostupná, můžete si zvolit pro doručení vaší zásilky službu Do ruky, nebo kurýrní službu PPL.

O možnostech vyzvednutí vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete vaši zásilku vyzvednout.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dní, je automaticky odesílána zpět. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

 

DPD

Při objednávce nad 1250 Kč neplatíte dopravné, které jinak činí 129 Kč.

DPD vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

Ve vybraných lokalitách  je také možné zvolit večerní doručení a to od 17:00 do 21:00. Pokud v košíku zadáte PSČ ze seznamu míst s možností večerního doručení, při odeslání objednávky se zobrazí okno pro výběr doručení. Jestliže v košíku zadáte PSČ, které v seznamu není, okno pro výběr doručení se nezobrazí, objednávka se odešle a bude vyřízena jako standardní doručení DPD. Cena služby je stejná jako u standardního rozvozu zásilek.

V den předání vaší zásilky přepravci DPD jste z naší strany informováni SMS a emailem.Zákaznická linka je na čísle 841 700 700

V případě nezastižení vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení zásilky je 10 dní (dobírka), nebo 3 dny (platba předem). Informace o možnosti vyzvednutí si vaší zásilky na depupřepravce naleznete po zadání vašeho PSČ v poli "Vyhledání pobočky".

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: https://www.dpd.com/tracking_cz/(lang)/cz

 

Osobní odběr

Zboží lze i osobně vyzvednout na adrese B.Četyny 15,Ostrava Bělský les naší společnosti. Objednávku je možné zaplatit hotově . I v  případě osobního odběru je nutné vytvořit objednávku předem. Naše zákaznické oddělení Vás informuje o možném termínu vyzvednutí.

 

Uloženka

  • Zboží si zákazník odebera na odběrném místě v požadovaném městě.
  •   Maximální hmotnost zásilky = 15 kg
  •   Maximální rozměry zásilky = 80 x 60 x 42 cm
  • Platíte pouze za zásilku – (29,- Kč vč. DPH a s dobírkou o + 16 Kč vč. DPH více)V systému nelze nastavit dvě částky za dobírku.Rozdíl Vám bude odečten z ceny výrobků.
  • Pobočky s výbornou dopravní dostupností v Praze, Brně, Olomouci, Ostravě, Hradci Králové, Bratislavě a brzy i v dalších krajských městech.
  • Více informací na https://www.ulozenka.cz/
  • Vyzvednutí zásilky zákazníkem

    1) Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že jeho zásilka je připravena k převzetí.
    Zákazník má 7 dní na vyzvednutí zásilky, samozřejmě lze sjednat i jiný termín.

    2) Zákazník má možnost vyzvednutí zásilky na základě informace o čísle objednávky a předložení dokladu totožnosti, či jiného dokladu, který budete Vy sami požadovat.
    Nabízíme také možnost vydání zásilky tzv. „Na heslo“, kdy nepožadujeme žádný doklad od zákazníka, ale pouze heslo, na jehož základě zásilku vydáme. Zákazník při převzetí také podepisuje protokol o převzetí zásilky.

    3) V případě, že je zásilka na dobírku, je zákazníkovi vydána po jejím uhrazení v hotovosti.

Více informací