Smluvní podmínky

Postup

Nakupování v našem internetovém obchodě je jednoduché, přesto vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat:

1) ZBOŽÍ MŮŽETE VYBRAT NĚKOLIKA ZPŮSOBY:

  1. Fulltextem - název zboží zadejte do políčka vyhledávání v levém dolním rohu a stiskněte tlačítko s lupou – požadovaný produkt bude vyhledán pomocí fulltextového vyhledávání.
  2. Podle typu produktu – výběrem v levém menu – NAŠE NABÍDKA - Akce měsíce,Novinky,Doporučujeme,Dárky zákazníkům.

  3. Podle oddělení – výběrem typu produktu z menu „Kategorie“ v levé části stránky, do kterých jsou produkty zařazeny na základě toho, komu jsou určeny a při jakých potížích nebo kliknutím na tlačítko Všechny sekce

  4. Podle značky – výběrem značky z menu "NEJPRODÁVANĚJŠÍ ZNAČKY" v levé části stránky.
  5. Podle nemocí – výběrem nemoci z menu „NEMOCI“ v levé části stránky .

6.  Produkty pro zdraví-vyhladáváte podle druhu: čaje,wan,moxa....

7.   Bio potraviny- potravinyse dělí podle druhů

8.   Detoxikace organismu - nabízí informace o detoxikaci a informuje o přístrojové de toxikaci.

9.   Masáže - nabízí manuální masáže na našem masážním salonu.

Nejste si jistí vhodnou volbou pro zdraví vaše a vašich blízkých nebo nevíte jak zboží objednat? Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky – poradíme vám!

Můžete si u nás zakoupit i Dárkové poukazy.

2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ
Po kliknutí na obrázek nebo název vybraného produktu se dostanete na stránku zvoleného přípravku či přístroje, kde se dozvíte podrobné informace - ceny, doby dodání (doba dodání je uvedena v pracovních dnech), kód výrobku, podrobný popis, můžete si prohlédnout detailní fotografii atd.

3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ
Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Koupit". Otevře se košík s přehledem objednaného zboží (název zboží, množství, cena) a formulářem, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena.

4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, pokračujte stejně jako v bodu 3, tedy vyberete zboží, kliknete na "Detail", kliknete na tlačítko "Koupit". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "ZOBRAZIT KOŠÍK" (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.

5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.

6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pozorně vyplňte své kontaktní údaje, zkontrolujte si, zda-li odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží a zda-li jste zadali platný email a telefonní číslo pro kontakt s vámi. V dolní části formuláře zvolte způsob platby (Dobírka, eKonto, mPeníze, Bankovní převod, Platební karta, Hotově při osobním odběru 

Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".

V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.

7) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním vaši objednávku opravit.

ZPŮSOBY PLATBY

1) DOBÍRKA
Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.

2) BANKOVNÍ PŘEVOD
Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-3 pracovních dní. 
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.

3) HOTOVĚ PŘI OSOBNÍM ODBĚRU
Při zvolení platby Hotově při osobním odběru zaplatíte zboží v hotovosti v sídle naší společnosti, poté vám bude zboží vydáno.


DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ČR

Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky.

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 10 hod.), nebo nejpozději následující pracovní den.

Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.

ČESKÁ POŠTA – DO RUKY

Při objednávce nad 1 200 Kč neplatíte poštovné, které jinak činí 79 Kč.

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku  České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

ČESKÁ POŠTA – NA POŠTU

Při objednávce nad 1 200 Kč neplatíte poštovné, které jinak činí 75 Kč.

Česká pošta doručí vaši zásilku již následující pracovní den na jednu z 2600 pošt po celé ČR, která tuto službu poskytuje a kterou si sami můžete v košíku zvolit zadáním města, či PSČ. Zobrazí se seznam pošt, ze kterého lze vybrat tu, na kterou chcete zásilku doručit. Kliknutím na „VYBRAT“ se vám pod seznamem pošt zobrazí detailní informace o vybrané poště. Zvolením „POTVRDIT“ se adresa pošty uloží do košíku. Pokud je tato služba pro vaše PSČ nedostupná, můžete si zvolit pro doručení vaší zásilky službu Do ruky, nebo kurýrní službu PPL.

O možnostech vyzvednutí vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete vaši zásilku vyzvednout.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dní, je automaticky odesílána zpět. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

Osobní odběr

Zboží lze i osobně vyzvednout na adrese naší společnosti B.Četyny 15, Ostrava Bělský les . Objednávku je možné zaplatit hotově. I v  případě osobního odběru je nutné vytvořit objednávku předem. Naše zákaznické oddělení vás informuje o možném termínu vyzvednutí.


 

SLEVOVÉ KUPÓNY A DÁRKOVÉ POUKAZY

Společně s objednávkou obdrží zákazník slevový kupón v hodnotě 4% z ceny objednávky po odečtení slev a dopravného, u dárkového certifikátu se sleva počítá z původní ceny před odečtením hodnoty certifikátu. Kupon, včetně hodnoty a kódu, naleznete ve spodní části dodacího listu. Platnost slevového kuponu je 12 měsíců od vystavení, datum expirace slevy naleznete přímo na kupónu. Tyto kupóny můžete jednoduše uplatnit v našich internetových obchodech při dalším nákupu, kdy vložíte v Košíku do políčka Slevový kupón příslušný kód a stisknutím tlačítka "Použít slevu" se vám daná sleva odečte od vašeho nákupu. Takto můžete postupně vložit až 12 kupónů do jedné objednávky.

.

JSME TU PRO VÁS!

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na mobilní spojení 774 759 807